Thursday, 19 June 2014

Panggilan interview PPTM F29 UiTM Shah Alam

Tadi, tetengah chek emel, ternampak emel UiTM suh datang interview..


Alhamdulillah... ade lagi yang sudi jemput kite p interview yeeee...
Ate udoh ler minggu depan weyh...
Sempat ke idok awok nak prepare nih??
Ade tak sesiapa yang pernah pergi interview jawatan ni kat UiTM??
Agak-agak dia ada tanya soalan programming tak??
Math, logic, sume dah karat dah ni...
Aje gemo buat orang stress... haizzz..

Sesiapa yang ade pengalaman sila la share.. 
Siap ade peringkat ke dua tu... tu yang ngeri tu..
Awok rasa peringkat pertama mesti macam exam.. soklan programming mestu kuor punye..mesti!!

Takpe nanti awok tanye kawan awok yang keje kat sana... hehehe...
K bye, nak tido ngan mak... Malam ni Abah keje.. Sian Abah.. 
Aku nak mengambil kesempatan nih..hehe.. bye...

Thanks for reading =) comment le weyh!