Saturday 27 September 2014

Lagi 5 Hari Nak Interview Kastam

Aku dah rasa nak termuntah baca pasal cukai terutamanya GST. Tu belum masuk bab kastam, isu-isu semasa dan segala sejarah tok nenek lagi... Adoiii... Punya la gigih nak interview.. Padahal nak pakai 30 orang jer kalau ikut statistik dari SPA.. Hmmmm...
Walaupun peluang tipis, namun mengalah, tidak sekali-kali....cewah!!! padahal dah demotivated dah ni.. hehehe... 
Tapi teknologi sekarang memang membantu la bila mana calon2 yang dipanggil interview ini telah mewujudkan group2 whatsapp, FB, telegram untuk share soalan-soalan dan jawapan-jawapan... Jadi, buat orang yang malas nak membaca macam aku ni, sesuai sangat la taktik ni diwujudkan sebab senang, 'anta tanya, orang lain jawab, aku baca'.. hehehehe... Benda yang tak paham pun leh tanya kat group ni. Study group la senang citer.. Tq sangat-sangat. 
Yang lagi best tu, yang dah interview akan share soalan-soalan yang ditanya... hahaha... Bila aku baca soalan-soalan tu, aku rasa macam nak migrain. Dah last-last ni lagi macam-macam soalan mengarut keluar. huhuhuhu... pitaam!!
Ape-ape pun aku try la buat yang terbaik. At least aku tak menyesal di kemudian hari. Yang penting, korang kena doakan aku tak gugup masa interview tu nanti.. Kang sat gi aku gugup, tetiba aku nangis kang!! hahahaha... 
Good Luck juga untuk kawan-kawan yang nak interview jugak.. W27 and W41 sekali.. Kalau ade rezeki kite, jumpe kat AKMAL nanti yer...
K.Bye.

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment