Wednesday 22 October 2014

Macam Mana Nak Kembalikan 'Comment' Tab yang Lama di Dashboard??


Haaa... Ni nak citer...
Aritu aku gatai tangan sangat pi enable Google+ comment..
So, secara automatiknya :

*'Comment' tab dekat dashboard aku dah takde...
*Orang yang takde akaun google tak boleh nak comment dekat blog aku dah
*Macam tak best pulak layout kat comment tu..

Huhuhuhu... padan muka aku...

memang la bagus sebenarnya google+ comment ni sebab orang yang biadap tak berani la nak comment biadap jugak kat blog aku tu.. so tak payah la aku nak tapis2 komen lagi..wah.. gitu..

padahal kalau nak boleh je dia create akaun google kan???

Hmmm... Sesiapa yang senasib dengan aku atau tahu cara-cara nak 'repair' balik problem ni, boleh ajar aku tak? hehehe.. camne nak comment?? Pandai-pandai sendiri la ye.. hahahaha..

K bye..

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment