Friday 2 August 2013

Cuti Panjang Lagi...


Horeyyy!!
Lagi Sekali aku akan bercuti panjang..
Tapi tak tau berapakah panjangnya...
Seminggu?? Of course la!! Sapa kacau, aku terajang!! hehehe..

Di kesempatan ini, aku nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua pembaca yang sudi membaca blog yang tah hape-hape ni.. Aku mintak maaf zahir dan batin la kalau terbuang masa korang baca blog ni dan kerana kemalasan aku mengupdate entry.

Sekarang aku dah 'bebas'.
Bakal menanti apakah  'journey' terbaru yang bakal aku hadapi selepas raya ini..
Malas nak pikir, tapi terpaksa pikir jugak kerana..
raya hanya seminggu...huhuhu

Kehidupan perlu diteruskan,
jangan give up andai kita gagal hari ini..
kerana yakinlah, gagal itu adalah pintu awal menuju kejayaan..
cewah!! pigidah!!! berfalsampah plak ko linda..

*Aku pelik la.. apasal kakak insurans tu tanya samada aku nak bank-in apa2 payment sedangkan polisi dan medical card aku pun tak siap-siap lagi.. Alasannya system down!! Oh ramai pulak amik insurans time nak raya ni yeeeeeeee!!! takpe..ko kalau tipu aku bulan2 puasa ni, aku doakan Allah balas double kat ko.. 
Bengong tetiba nak mintak duit! Buat keje dulu lah woi!! Kalau ko depan aku tadi memang aku dah pelangkung kepala tu... Janji lepas raya boleh siap ye... kalau tak siap jugak, SIAP la kau, aku SIAP kan...

Maafkan Sayeeeee~~~ lari topik plak

Hari ni memang aku ganas sikit tahap incresible hulk.. sampai bini boss pun aku sound direct je tadi sambil mencampakkan notis di atas meja beliau...

Watammat!

Thanks for reading =) comment le weyh!

1 comment:

  1. Selamat Hari Raya Aidil Fitri ..maaf zahir dan batin juga buat Linda ya..:)

    ReplyDelete