Thursday, 1 August 2013

Kenapa Dipanggil 'Ubat'???


Kenapa bullet untuk stapler aku panggil ubat???

DAN

Kenapa leads untuk pensil mekanikal tu pun aku panggil ubat jugak???

macam mana aku boleh panggil ubat tu eh?? pelik laaa.. sape ajar aku?? 
mesti ada antara korang panggil ubat jugak kat dua menatang ni kan??kan??kan?? hehehe..

Tetiba tulis entry pasal ni sebab tadi terdengar sorang officemate tanya lagi sorang officemate:

"Ella, ko ada ubat stapler tak???"

Ada jugak orang panggil ubat macam aku..
hehehehe....



Thanks for reading =) comment le weyh!