Sunday 3 November 2013

Interview Lagi....

 
Kelmarin aku dapat call dari satu company nih, dia invite aku untuk attend interview session pada hari Khamis 7hb ni.. Aku ON jerrr...

Kali ni jawatan Management Information System (MIS) Assistant la pulakkk... First time aku dapat offer interview untuk jawatan nih.. Amender JD dia pun aku tak tau memula.. Lepas letak tepon jer, terus aku google pasal company tu & pasal JD jawatan ni. Rupanya lebih kurang macam IT Support gak la.. Orait la kan..janji ada tempias2 IT tu..  Company tu kat Puchong jer.. Dia dah siap emelkan aku maps and application form.

Jadi, ape lagiii... tak reti2 nak study ke Linda oiiiiii???

Hola...Hola... Jangan depa suh aku demo coding sudah... lama dah tak wat menatang2 coding nih..hahaha.. blasah je la...

Selagi ada orang yang sudi menjemput aku untuk interview, aku layan kan jer.. mana tau ada yang lekat dengan gaji yang agak....hmmmm...up sket la kot eh??? hahaha..verangan...

Aku tak kisah.. janji aku nak experience dalam bidang IT yang dah semakin nyawa2 ikan dalam kepala hotak aku nih.. Aku nak asah balik supaya bersinar.. Gaji belakang citer.. Bagi aku, pengalaman tu lagi penting...
Tapi aku dah mula rasa seronok keje kat butik ni....Acaner?????
hehehehe....
Kawan2, doakan aku berjaya yer.... thanks.

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment