Sunday 3 November 2013

Yeay!! Dah Ada Geng!!

 
Owh, lupe nak citer...Hari Jumaat lepas, ada sorang budak baru masuk keje skali ngan aku la kat butik ni.. Muda lagi..baru 21 tahun.. Baru pas abes diploma katanya...Okay la kan..ada jugak geng aku kat sini..takde la aku keje sorang2 macam nak pengsan.. Kesian dia.. First day je dah kene hangkut barang naik atas.. Banyak plak tu..huhuhu..Nasib baik ada budak nih..lau tak, mati katak aku nak angkat sorang2..huhuhu..
 
Budak ni okay la.. cepat belajar.. aku ajar sikit jer, dia dah bleh pick-up.. Tapi bab-bab reply email dari customer dia tak berapa mahir lagi.. takpe, bab-bab reply biar akaaaakkkkkkk yang uruskan yer..Adik g layan customer yang walk in jer..huhuhuhu..
 
Semalam aku cuti, ambil Cae dekat KLIA. Balik2 Malaysia jer terus menggagau nak makan Pecel Lele.. Dasar perut jawa betul..hahaha..
 
Okay la, nak sambung keje.. bye..
 
*haizz..ada customer mintak dics lagi..huhu...

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment