Thursday 7 November 2013

Lepak Selepas Interview

Hoyeayyyy!! Dah lepas interview MIS Assistant...legaaaa... Next interview on Monday.. Assistant Programmer kat One Drop Perfumes plak..huhuhuhu...

Alhamdulillah...urusan interview tadi berjalan dengan mudah walaupun aku dah tersesat jalan tadi..tapi tetap sampai on time.. 15 minit earlier lagih..huhuhu.. Parking pun sonang walaupun kawasan tu macam horror je aku tengok..huhuhu..

Sampai-sampai je, terus diorang panggil aku...dah tau aku nak datang.. diorang mintak la documen2 yang diperlukan, then, terus aku naik jumpe manager. Mula2 ingat dia akan speaking london habis-habisan...rupanya kecek melayu je ngan aku..huhu..mudah keje den... takde r nampak bangang botingkek-tingkek nanti..hehehe

Aku pun sembang2 je la ngan dia.. Dia pun santai jer... Bagi aku, dari segi gaji, benefit dan keje dia agak menarik.. Kalau aku dapat la keje ni, memang aku pergi kot. Tapi sayaratnya kene setuju ngan gaji yang aku letak la...mihmihmih... 

Lepas habis interview, pergi scan ic and lesen pulak. Bapak aku mintak emelkan kat company insurans sebab orang yang aku langgar haritu mintak cover insurans. 

Sian bapak aku tadi call, suara macam serak2 sebab dia tengah batuk. Tolong doakan bapak aku sembuh cepat yea =)

Pastu, aku ambil Kak Wa dekat KTM Batu 3. Terus pergi library Seksyen 13. Aku kena buatkan dia fan page and website untuk project properties kitorang. Banyaknya benda nak buat...pengsan kalu aku kene buat sorang2.. Yang sebelah ni duk main enset jer dari tadi. Tau r enset baru beli! Chet!!

view dari tingkat 2 library...
Dah!! Aku nak balik... Fed-up!!!
p.s: doakan yang terbaik untuk interview aku eh..thank you =)

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment