Tuesday 12 March 2013

Garam!!

Assalamualikum...

Selamat Pagi!!
Dah breakfast??

Nak citer sikit, pagi tadi aku breakfast Kuewtiaw Goreng + Telur Dadar.
Bila aku makan telur dadar je, aku rasa masin.
Pastu aku makan kuewtiaw pulak, pun masin.
Aku pelik!!

Selalu aku beli breakfast dekat kedai makan ni, tak pernah masin!
Aku memang pantang kalau makanan aku masin!
Memang aku tak makan la...

Pastu aku perasan ada seketul objek keras macam batu.
CHEH!!!
GARAM!!
Ngeri; ketulan garam yang telah dikeluarkan dari tempat kejadian!

Ni kalau aku tergigit ni, mau trauma seminggu tak makan!!
Mau naik darah tinggi aku nanti!!
Tak sampai setengah portion pun aku makan, terpaksa aku stop sebab aku mengalami mental traumative yang amat sangat bila ternampak seketul garam tu. Haizzzz...

Oh, bila terpikir je pun aku dah rasa nak migrain!
Aku saman makcik yang masak kuewtiaw ni kang!! hahahaha...
Takpe la.. aku redha...

*Over! penyepak kang!!!



Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment