Thursday 21 February 2013

Balik Kampung!!!

Assalamualaikum w.b.t.

Aku tak sihat hari ni. Semalam aku MC. Ade jerawat dalam telinga! Tah hape-hape jer jerawat ni. Macam takde tempat lain je nak tumbuh. Tak pasal-pasal telinga kanan aku pekak! Ciss!! Tak 'semart' dah! Huhuhuhu...

Hari ni, walaupun pekak, aku tetap datang office. Ada kerja yang perlu di setelkan sebelum aku balik kampung nih! Walaupun pekak, aku tetap happy!! Muahahahaha!

Hoyeay!! Esok balik kampung!!
Sebelum subuh, aku akan bertolak ke Perak!
Excited la pulak nak balik kampung kali ni.
(*macam kan dah lama tak balik jerrrr..padahal baru minggu lepas balik..)

Hopefully kereta tak meragam la.
Doakan saya selamat pergi dan selamat kembali ye!

Tapi kali ni aku tak mo drive!
Nak suruh Nana jer yang drive!
Aku nak rileks je kat sebelah.
Muakakaka..

okay, nak sambung kerja..

Bye =)
Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment