Tuesday 26 February 2013

Kembali Bertugas

Assalamualaikum..

Hari ni aku kembali bekerja setelah 4 hari bercuti di kampung. Lemau betul rasa badan masa nak bangun pagi tadi tapi aku gagahkan jua demi mencari sesuap rezeki. (Ini semua poyoooo~~).

Pagi ni aku check facebook sebab 4 hari tertinggal cerita-cerita sensasi. Antara topik-topik hangat kat facebook aku ialah,

1) Gambar-gambar pertunangan abang aku dah tersebar. =p
2) Isu Brim yang aku sendiri tak paham.Kena angkat sumpah bagai. Yang tak bleh blah tu ada 'orang' yang samakan penerima Brim sebagai haiwan. Oh terhinanya!
3) Gosip retis-retis Malaysia yang aku malas nak ambik tau.
4) Gambar keluarga, anak, kahwin, tunang kawan-kawan yang diupload oleh mereka. (Aku bila pulak??)

dan macam-macam lagi....

Jadi hari ni, aku nak setelkan apa2 yang patut.

Gambar tunang abang aku akan di update kendian.

Bye.
Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment