Tuesday 5 February 2013

Pagi yang suram


Sakitnya hati bila ada ada orang yang memandai-mandai block ip address aku. Maka, aku tak boleh nak access internet pakai wifi office. Pakai network cable pun tak boleh. Celaka!! Orang lain yang main game Counter Strike, dengan aku-aku sekali tak boleh online. Viva!!! Ko ingat ni opis bapak ko ke??? Bak Kut Teh punye  cilakak!

Siap ko, ada ubi ada bas!!
Hari ni jugak aku cari jalan macam mana nak balas perbuatan dengki khianat ko!!

*Aku online ni pun guna broadband pakai sim card telefon! Ciss!! Yang membuat aku lagi hangin hari ni, gaji aku tak masuk-masuk lagi!! Cilakakkkkk!!!

Sabar..sabar....tarik nafas...fuhhh... dah! aku nak sambung kerja. Kalaulah aku hacker, aku dah hantar virus paling zalim kat laptop si cilakak itu... Ciss!!!
Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment