Monday 28 January 2013

Cuti Thaipusam; Tapi Aku Kena Kerja!

Assalamualaikum...
Ohaiyo Gozaimasu...
Good Morning!

Oh! Semangattttt...

Hoih..Hoih..Aku kene kerja arini padahal aku kat opis ni mana ade kerja sangat pun. Tengok?? Pagi-pagi lagi dah update blog... Tapi disebabkan bos aku kedekut tak bagi cuti, aku datang jugak ke office dengan semangat yang berkobar-kobar nak update blog. Ceh!!!

Nasib baik pagi tadi senang je aku bangun! Dah la semalam aku tak boleh tidur. Bahu aku ni lenguh semacam je... Ade 'benda' menumpang ke??? hehehehehe.... *ppangggg!!! Typical kuno sangat!!

Nana pun cuti hari ni.. Jelaous je tengok dia sambung tidur pagi tadi. Rasa nak angkat, humban kat tingkap jer...hahahahahha..

Tapi, bila fikir balik, best gak duduk kat office. Kalau aku duduk kat rumah, mati kutu dibuatnya. Dah la internet takder, tv apatah lagi. Nak layan drama Korea pun takde cerita baru. So, better aku kerja. Boleh jugak aku buat-buat busy. Jalan pun tak jam pagi tadi. Best giler... Hehehhe...

Okay, tu je aku nak cerita. Korang pulak macam mana?? Kena kerja jugak ke hari ni?? Kalau kena kerja jugak, maknanya kita serupaaaaaaaa... ngehngehngeh... Kerja rajin-rajin ye. Jangan jadi macam aku. =p

Dah! nak pergi breakfast jap!

Bye.
Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment