Thursday 10 January 2013

Dimataku, HELLO KITTY adalah sangat CUTE!!

Assalamualaikum...

Ingatkan dah besar-besar badak ni, takde la minat kat Hello Kitty dah. Rupanya minat aku pada Hello Kitty masih belum terpadam.

Buktinya ialah apabila aku telah membeli seutas rantai tangan bermotifkan Hello Kitty. Motifff!!!!

Ni semua gara-gara aku terpegi ke Ole-Ole Seksyen 18 kelmarin. Tetiba ada booth jual product Hello Kitty betul-betul depan Main entrance. Haizzzz... Tu pun nasib baik aku cepat tersedar daari hasutan syaitonnnn...
Kalau tak, purse, earing, rantai, loket, calculator, selipar, semua aku borong. SURIUS cute gile. Bagi orang yang tak minat Hello Kitty tu mungkin takde perasaan kot.
 
 Rantai tu aku beli kat Sophie. Takde kene mengena dengan Hello Kitty

cute kan??

Yang ni pulak Nana belikan untuk aku. Aku sangkut sekali dengan kunci rumah.

Aku masih ingat lagi product pertama Hello Kitty ialah sebuah key chain yang comel yang aku beli dekat kedai runcit dekat area sekolah aku. Masa tu aku darjah 4 kalau tak silap. Aku gantung kunci beskal aku kat  key chain tu. Aku sayang gila kat key chain tu sebab cute sangat. Masa kunci beskal tu hilang, aku nangis sebab bukan pasal sedih kunci beskal hilang, tapi pasal key chain tu hilang. Huhuhuhu... Kunci aku tak heran.. bapak aku dah duplicate banyak-banyak sebab dia tau anak dia ni suka hilangkan barang. Pelupa ya amat. Haizzzz...

Mak aku pun dulu, suka belikan berang-barang yang ada printed Hello Kitty kat aku. Contoh macam sarung bantal, beg, purse, pensil box, jam, dan lain-lain lagi. Oh ye, tabung aku pun Hello Kitty. Muehehehehe...

Aku bukan la fanatik sangat dengan Hello Kitty ni. Tapi benda cute, ape salah propa kan?? kan??kan??

Tambah kalau ade kaler pink!! muahahahaha...

Oh!!barang-barang atas meja aku ni banyak yang kaler pink rupenyerrrrrrr.....



Thanks for reading =) comment le weyh!

2 comments:

  1. a hello kitty fan...blogwalking n follow...selamat berkenalan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye..thanks follow..
      Selamat berkenalan jugak.. =)

      Delete