Thursday 30 May 2013

Bila???

Assalamualaikum w.b.t.

Bila?? BILA??? Bila aku nak rajin ni?? hehehehe

Setiap kali tengok blog ni, aku 'berzanzi' ('berjanji' versi Kin Cin Lawak Ke Der 1(Johan)) untuk update blog aku jadi santek-santek skit...Tapi BILA???

Ntah.

Bila dah bukak, post sikit-sikit, terus malas..Haiihhh.. ape nak jadi nih??? Sekarang ni rasa macam malas nak menghadap laptop lama-lama.. Kalau dulu, masa study, pantang buat coding atau editing jer, confirm melekat depan laptop sampai tak sedar dah maghrib. Sebab tu aku rabun. Buat kerja dalam bilik yang tak cukup cahaya. Huh! Melampau! Tapi tak dekan punnn!!! POyo!!

La ni, aku duk gila main game.Hampeh!
Dahtu???
Ape lagi aku nak buat??
Kerja kat opis xde, nak study malas, nak FB pun malas,

Maka, aku pun main la game NinJump dari tablet aku.. Tablet??? Hmmmm... Nanti2 la aku citer...
hahaha

Okay, Bye!!
Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment