Thursday 20 June 2013

Dobi Free!!


Siapa duduk dekat area-area TTDI JAYA??
Meh aku nak habaq mai satu benda..

Ada kedai dobi baru bukak weyh.. CleanPro Express nama premis dobi ni..
Dia buat Promotion Basuh baju FREE sampai 22 June 2013 ni..
Sesiapa yang rumah takde mesin basuh, nak basuh banyak baju, yang selalu basuh baju dekat dobi, apa lagi..Moh le kita serbu sementara tawaran masih berlangsung!! Ececeh...

Tapi dryer takde free..kena bayar RM4.00 satu mesin

CleanPro Express ni bukak 24 jam ye adik adik..

ni mesin2 yang boleh muat 14 kg.. 
Ada juga 2 mesin untuk 9kg

 price list
bagi aku, kat sini mahal sikit compare dengan dobi layan diri biasa.
Kalau biasa, satu mesin basuh baru RM3.00 jer..

ni vending machine untuk tukar duit syiling lima posen baru.
Juga jual detergent,softtener dan beg plastik.

 pemandangan dari pintu masuk
Ada sediakan kerusi untuk duduk
dan meja untu lipat baju..
Masa aku pergi ni takde orang, jadi aku bebas berkejar-kejaran
Tapi awas! CCTV banyak!! huhuhu

 Aku yang pantang nampak cermin..
Comel je Maskot dobi ni..
basuh dengan dryer sekali ambil masa sejam jer..
ni pun maskot jugak tapi tengah garu ponggong. Seperti seorang mandur lagaknya..
Kami pergi lepas kerja..Tu yang tak salin baju kerja lagi ni..hehehe

Ate, ape lagi tunggu?? Moh le hangkut cadar, sarung bantal, teddy bear, kain alas meja, telekung, sejadah, baju-baju yang dah peram lama tak basuh ke sini.. Aku suka pergi dobi sebab lepas basuh, boleh keringkan terus. Malas aku nak sidai-sidai bagai.. Rumah aku dah la tak kena matahari..Huhuhuhu


Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment