Friday, 28 June 2013

notis layang


*tak jawab dosa... hehe

hari ni parent aku nak datang dari Perak.
Mungkin diorang akan bertolak petang dan mungkin sampai Shah Alam malam ni.
Jadi, sempat la aku nak kemas apa-apa yang patot sebab Mak Pak aku akan tido kat umah aku.
Sabtu plan nak pergi Floria Putrajaya..
Pastu merayap la kemana-mana selagi terdaya.
Ahad, parent aku balik Ipoh. 
Sekian.


*ada sesiapa yang dah pergi Floria Putrajaya tak?? 
Pergi siang ke malam lagi best???
*kereta aku dah berbulan tak cuci. Kalau bapak aku nengok kang, mau kena maki nih! baik aku cuci kereta dulu balik kang.. huhuhu
*Oh!! lantai bilik air pun nak kena sental nih!! 



Thanks for reading =) comment le weyh!