Friday 7 June 2013

Happy Birthday Mak!!!

Assalamualaikum w.b.t

Hari ni, 7 Jun, hari lahir Mak saya yang tercinta. 
Genap dah umur dia 49 tahun.. Hihi..
Pagi tadi call dia, happy jer dia bila kitorang wish birthday dia..
"Dekat nak masuk 50 daaahhhh..." katanya..
Tak kisah laahh.. 50 ke, 60 ke, janji Mak sihat.

So, di kesempatan ni, saya nak mintak tolong readers tolong doakan kesejahteraan Emak saya, dan sedekahkan Al-Fatihah untuk dia. 

Sedekah Al-Fatihah bukan untuk orang meninggal je yer.. Untuk parent yang masih hidup pun boleh. Tiap-tiap malam saya sedekahkan Al-Fatihah untuk parent saya sebelum tidur. =)


Semoga Emak panjang umur, dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik, disayangi Abah (romantik memanjang), diampunkan dosa-dosa, dijauhkan fitnah dajjal, dilapangkan kubur dan disayangi Allah. Aminn...

Linda sayang Mak sangat-sangat!! Mmmmuuaaaahhh!!!! =)

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment