Monday 17 June 2013

Tabiat Buruk Kembali

Sabtu lepas lepak kt rumah je.Pagi-pagi lagi dah buat roti telur..saje nak perabehkan telur dengan roti.. Malas nak simpan lama-lama..Nanti expired, rugi pulak..

Sejak aku stop ambil U-trim ni, aku perasan yang aku kuat makan. Ceh! Padahal memang sejak dari azali lagi aku kuat makan! Tak sador diri!!

Bukaannn...

Maksud aku, masa aku ambil U-trim, selera aku tak macam sekarang..Sekarang selera aku macam bela hantu raya. Leceh la camni.. Aku dah tak berapa minat flavour manggo U-trim ni.. Rasanya kena ambil balik ni. Maksu kata ada perisa Lime dan Nanas jugak.. Errr.. Nanas???
Hmmm.. Takpe la..Nanti aku try ambil Lime pulak. 
Seyes ar....Nanas????

Dah memang aku jenis payah nak makan buah, banyak cengkadak pulak.. !!

Bila aku tanya Nana,

Aku: Nana, aku dah gemuk balik kan?? (sambil berdiri depan cermin)
Nana: (*usya aku atas bawah dulu) Takde la.. biasa jer.. Ko makan lagi tak ubat kurus ko beli kat Cu tu??
Aku: Lama dah tak makan..Ada baki sikit lagi tu.. Tak suka la perisa manggo..
Nana: Hmm..aku tengok ko okay jer..


Blah la hang!! Saje nak sedapkan hati aku kan???

 berapa keping ni eh?? lupa la..

percaya tak semua roti-roti ni aku sorang je perabeskan?? Nana makan sekeping jer.. tu pun sebab dia balik kerja awal. Kalau dia terus keluar dating lepas abes kerja, kompom semua roti ni bersemadi dalam perut aku..hehehehe

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment