Thursday 20 June 2013

Rindu Terlerai Sudah..


3 hari lepas, aku belek-belek folder gambar-gambar masa aku dekat U dulu..
Macam-macam gambar ada..
Kenangan pahit manis masa dekat U dulu..
Serius rindu gilerrr..

Tapi ada sekeping gambar yang buat aku terkesima
Aku tenung lama gambar itu
gambar aku dan dia..
gambar kami sewaktu dinner pre-grad..
Kenangan malam itu menjengah di ingatan
lalu air mata menitis..
mungkin aku terlalu rindu..
ya, aku sangat rindu..

Allah Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

Semalam, 
Dia sms aku..
Aku terkesima..

"Linda..Linda..Linda..Linda.. ;)"

Ini mesej pertama yang dihantar pada aku semalam dalam pukul 6.00 petang..
Mungkin dia juga dapat merasakan apa yang aku rasa..
Terharu..Gembira.. 
tapi aku tetap bersahaja membalas sms dia
tidak mahu tunjukkan betapa excitednya aku..

dan kami bersms sampai aku pulang ke rumah..

Alhamdulillah..
terlerai rindu ini..
mengetahui yang dia sihat di sana pun sudah memadai..
Aku juga sihat di sini.
melalui hari-hari tanpa kamu di sisi...
walaupun terlalu banyak kenangan bersama kamu di bumi shah alam ini..

sedangkan tempat jatuh lagi diingat..
inikan pula tempat merempit sambil rehat makan char kuey tiaw..

*mula merepek dah....

Terima Kasih Allah..
Aku Bersyukur..

^__^



Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment