Thursday 20 June 2013

Segmen Angpau Raya!!


Mesti korang ingat aku nak bagi angpau raya kan??Oh tidak..tidak.. Hapuskan imaginasimu itu..
Cenggini...
Hari tu aku ada pasang niat nak buat segmen kan??
Setelah aku buat research secara ala kadar jer, aku dah dapat idea nak buat segmen camne..

Sebenarnya aku malas nak buat tapi memandangkan aku ada barang baeeeekkk nak kongsi dengan orang lain, jadi aku teruskan hasrat murni aku ni.. Barang mende?? Haa..Ni dia!!

Tadaaaaa!!!

Ni sampul duit raya versi cute miut..mesti korang suka kan??kan??kan?? Ada Upin Ipin, Boboy Boi, Minnie Mouse, Hello Kitty dan Angry Bird.. Office mate aku jual.. Aku beli.. Tapi aku nak share dengan korang.
Raya nanti mesti best kasi kat budak-budak kecik duit raya dalam sampul ni kan??? Kalau korang masih lagi  merupakan golongan penerima duit raya (macam aku), takpe, boleh bagi sampul ni kat Mak Abah..hehehehehe..

Okay, ni syarat-syarat untuk join segmen ni dan jugak untuk mendapatkan sampul-sampul ni adalah seperti di bawah..

Syarat-Syaratnya adalah....:

1) Mestilah bermastautin dekat Malaysia. 
*aku tak kisah korang warganegara apa waima bangla sekalipun, janji stay kat Malaysia. Ni sebab nak jimat cost post menatang kat atas ni la.. Aku kan kedekut! hehehe

2) Ada blog dan email
*senang aku nak berinteraksi dengan korang nanti...

3) Follow blog aku dulu...
*cheh!! ni la tujuan utama ko ye Linda!! 
Errr..suka hati la..nak follow ke taknak..terpulang.. Aku tak bias..huhuhuhu

4) Haa..Ni syarat terpenting! Korang kena buat entry "Kisah Kelakar Aku Di Hari Raya" then, post link entry korang tu dekat bawah entry aku ni ha..Kalau aku baca best, maknanya korang bakal menerima hadiah tu ye..
*Lepas tu jangan lupa promote sekali segmen aku ni dekat entry korang tu.. Cam biaseee... (*cheh! biasa la sangat). Boleh share dengan kawan-kawan korang, ye dokk?? tapi ni tak paksa... =) Oh ye!! make sure entry korang dalam Bahasa Melayu atau Inggeris. Bahasa Tamil atau Bangla pun boleh...Tapi aku tak paham la..Tak menang, jangan salahkan gue..hehehehe..

5) Lepas tu, emailkan link blog, nama dan alamat korang nanti dekat email aku:
sahrunadnil@gmail.com

6) Aku akan pilih 6 orang pemenang jer.. Setiap sorang akan dapat 2 paket (1 paket = 5keping)
*sarung kosong je tau..duit takdok..hehehe.. maknanya sorang pemenang akan dapat 10 keping sarung.. Corak aku bagi ikut suka hati aku ye..hehehe..

7)Tempoh peraduan adalah dari 20 Jun 2013 sehingga 19 July 2013
*kene pos awal..takut abang posmen dah ambik cuti raya..ceh! alessaannnn... 

8) Aku akan umumkan pemenang pada 22 July 2013 nanti.. 
*cekedoooottttt...

Selamat Men'join'kan Diri !!! ^__^

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment