Wednesday, 9 October 2013

Aku Dapat Kerja Baru

 
Hehahahahahah!!!
gilo!
 
Kengkawan,
aku dah dapat kerja baru..
Opis kat belakang rumah jer..
Jalan kaki pun boleh..
Tapi disebabkan aku abes kerja pukul 7mlm,
maka aku bawak la jugak kereta aku..
(memang dassarrr...)
 
Nak tau keje ape??
 
Meh g website ni...
 
Gaji lebih kurang dengan kerja yang sebelum ni tapi memang lari bidang sikit la..
Aku tak kisah..
Dapat jugak pengalaman baru..especially layan mummy2 pregnant yang cute2..hehehe..
 
Setiap kali aku tengok mummy2 ni datang dengan asben diorang, timbul rasa jeles sikit (sikit je!) dalam hati aku. Aku harap one day, aku bleh bawak asben aku g pilih barang2 baby jugak...
 
Hmmm..
Oh ye, kepada bakal2 mummy bleh la usya website tu..
Mesti tergiur punya..hahahaha..
okay bye.

Thanks for reading =) comment le weyh!