Thursday, 10 October 2013

Sengat Otot

 
Dah 2 hari dah otot2 dekat betis aku ni sakit-sakit..
Ni gara-gara turun naik tangga sambil hangkut muatan berlebihan la ni.. gile la..
Nampak sangat aku dah lama tak exercise!
Dulu turun naik tangga rumah lama rileks jer..Tingkat 5 lagi tu!
Ni tak sampai 30 anak tangga pun dah cramp otot..Aduhaiii...
Salah satu petanda yang kita ni dah lanjut usia...huhuhu..
 
Hari ni hangkut barang lagi..
Nak suruh boss, tak sampai hati..
Sian dia tengah pregnant.
Macam mana la dia hangkut barang2 ni kalau takde pekerja ye??huhuhu..
 
Oh ye! hari ni iklan Butik Little DJE masuk dalam magazine PA & MA..
Tapi 1 page jer... huhuhu...
 
Aku jalan dah macam kingkong..huhuhu
K, bye.

Thanks for reading =) comment le weyh!