Wednesday 23 October 2013

KENAPA???

 
KENAPA??
Hari ni semua customer pakat mintak discount jer tak kira yang walk in mahupun yang purchase online??
Huhuhu..
Aku bukan Boss ='(
 
 
KENAPA??
Pagi ni bila aku bukak KOSMO ONLINE jer, cerita yang terbanyak adalah pasal suami belasah isteri..
Tak kesian ke dekat isteri2 tu?
Macam mana wanita nak respect lelaki kalau suami sendiri tak boleh nak jadi pelindung mereka??
Kot ye pun bini ko ada buat silap, tak payah la sampai membelasah.
Tu DAYUS namanya!!
BODOH!!
 
KENAPA??
:
:
:
:
Aku pulak yang emosi?? hehehe..
Ntah la..sebab aku belum kawen lagi kot!
Eeehhhh~~~???
 
 
*Mau tak emosi?? Tiap-tiap hari ada customer yang tengah pregnant datang kat butik nih dan ada sesetengah tu termengah-mengah naik tangga.. Kesian diorang.. Aku tak tau camne rasa dia tapi aku tau, pregnant tu memang sesuatu yang sangat 'berat'. Sanggup naik tangga tinggi-tinggi nak belikan barang2 untuk baby diorang. Ada yang datang dgn husband, ada dengan kawan, dan ada jugak sorang-sorang.
 
Jadi, korang suami-suami yang tau nak marah-marah, nak belasah bini, pemalas, pikir la sikit.. Isteri korang tu sedang mengandungkan zuriat korang.. Betapa susahnya nak carry zuriat korang sampai saat dia melahirkan..Pastu nak jaga lagi sampai besar.. Susah tuuu~~
 
Jangan tau nak belasah bini jer! Kalau dia ada buat silap, tegur baik-baik.. Berbincang..
Oh geram pulak aku tengok muka mamat yang belasah bini dia dalam lif, dalam kosmo tadi. Badan jer beso, otak kecik! Motif ko nk thumbs up???!!!

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment