Monday 14 October 2013

Esok Rayerrrr!!

 
Hye.. Aku kerja arini...huhuhu...jelaousnye kat Nana sebab dia dapat cuti balik kampung. Lama pulak tu. Takpe la.. Lagipun dia nak settle kan hal nikah dia.. Macam-macam form aku tengok dia nak kena isi..
 
So, Esok raya haji....
 
Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada semua pembaca blog ni yang berugama Islam..
 
Sempena raya korban ni, jom kita pikir.. Apa pengorbanan yang pernah kita lakukan untuk agama, family, bangsa dan negara.. ceewaah!!
 
Aku sendiri pun tak tau nak jawab ape kalau orang tanya soalan macam ni kat aku..hmmm.. teruk betul!!
 
Memandangkan aku tak balik raya, maka ada la beberapa undangan open house daripada beberapa orang sahabat dan cousin2 aku tapi aku tak tau la nak pergi ke tak sebab aku cadang nak rehat ker kat rumah. Tak pun pergi tolong orang potong daging kat masjid.Hehehe...
 
Sejak minggu lepas aku kerja tak berhenti..penat nooooo rasenye.. jadi, aku bercadang nak rehat je la kat rumah. Kemas rumah ke.. Kalau rajin, nak singgah rumah Maksu sekejap. Lama dah tak jenguk diorang.
 
Okay la.. nak sambung kerja..
Daaaa...

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment