Sunday 20 October 2013

Gastrik Lagi...

 
Semenjak aku kerja dekat butik ni, gastrik aku macam menjadi-jadi pulak ngengada dia.. Aku bukan sengaja tak nak makan, cuma kadang-kadang, baru nak sumbat roti ke mulut jer, ada customer datang la, orang call la, pos laju pick up barang la... Kadang-kadang, terlalu best sangat layan email customer, sampai lupa nak makan. Tengok2 jam jer dah pukul 3.. Hmmm...
 
Bila dah lewat sket makan, mula la perut masuk angin. Tapi takper.. Gaviscon kan ado... iklan propa!
 
aku kalau gastrik, memang ini je la penawar nye..hehe
 
 
Bulan 11 nanti baru ada budak baru masuk, maka boleh la ganti2 rehat dengan aku. Sekarang ni aku sorang jer yang uruskan semua..Pitam!! Boss pulak baru bersalin..takkan nak kacau..huhuhu..
 
Sabar ye perut.. buat masa ni bertahan la naaa.....

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment