Sunday 13 October 2013

Barang-Barang untuk Di 'Let Go'

 
Sorang kawan aku ni mintak tolong aku advertisekan barang-barang yang dia nak jual.
Antaranya ialah satu Note book VAIO, Corset Premium Beautiful SIZE M dan seutas jam tangan beserta kotak. Barang-barang ni dia nak let go sebab dia tak pakai. Nanti aku akan uploadkan gambar items tersebut.
NOTEBOOK SONY VAIO SECOND HAND
SOLD OUT - SONY VAIO Y SERIES VPCYB35AG
-Window 7 Starter (32 bit) Service Pack 1
-AMD Dual-Core E-450 APU (1.65 GHZ)
-Hard Disk Drive : 320GB
-Sticker license Windows 7 Starter.
-RAM :2.00GB
- Memory Stick Slot
- SD Memory Card Slot
- LAN Ethernet
- Headphone output
- Original Battery
-Charger Batery Original
-Casing


-RM1500.00 (Boleh Nego lagi)

- Akak ni pakai dah dekat 2 tahun

-Condition Laptop elok lagi..
-Ni aku upload entry ni pakai laptop ni ler..hehehe..





warna: Silver


 CORSET PREMIUM BEAUTIFUL

SIZE : M
Price: RM 1000 (negotiable)
Corset lengkap : Girdle, Corset & Bra

Akak ni jarang pakai...Corset masih dalam keadaan yang baik.

 Girdle

 Bra

 Corset





Dapat beg dia sekali


JAM TANGAN



 Price : RM 55.00 (negotiable)

Ni bukan Jam ori taw..Menurut akak ni, jam ni dia jarang pakai... Dah dia suruh aku letak jugak dalam blog aku ni, aku letak la.. malas nk mengecewakan hati orang..hehehe..tapi casing dia Gucci..




Tak bleh blah...hahahah...


Okay, kalau ade sesiapa berminat, nak beli barang2 ni.. sila SMS/Call aku ASAP sebab aku dah plan nak ajak dia pergi kedai Cash Converter jer..hehehe.. habis citer.



 Ni no tepon : 017-4043117 (call/sms)
Only for serious buyer.. =p





Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment