Thursday, 17 October 2013

Maksu Yang Dulu Bukan lah Yang Sekarang... (U-Trim)

 
Bila aku tengok statistic kat blog aku ni, topik yang terhangat skali (ceewah!!) adalah pasal posting aku berkenaan dengan U-Trim. (klik sini).. Mungkin ramai pembaca yang nak tau lebih lanjut pasal U-Trim ni dan disebabkan aku ada pos konon-konon testimoni pasal U-Trim, maka mereka pun terpaksa la membaca apa yang aku membebel kat situ.. Padahal tak membantu sangat pun kan??
 
Aku dah lama tak ambik U-Trim sebenarnya.. Sebab aku macam tak boleh nak 'go' sangat dengan perisa mango tu.. Ada jugak bercadang nak ambil perisa lain tapi aku tangguhkan dulu sebab aku rasa macam takde la penting sangat..(fadahal badan dah kembang, tak sador2 diri) hehehehe..
 
Bagi tidak menghampakan pembaca-pembaca sekelian yang tertanya-tanya, betul ke berkesan U-Trim ni??? Jawapan aku ialah YES!! SANGAT BERKESAN! Sebab aku dah tengok sendiri keajaibannya depan mata..hehehe.. siapa lagi kalau bukan Maksu kesayangan aku.. ahehehehe...
 
Tapi syaratnya, kena la berdisiplin! Jangan jadi macam aku..kejap makan, kejap tak... memang tak menjadi la jawabnya....
 
Kat bawah ni aku uploadkan picture maksu aku semasa dia baru-baru amik U-Trim dengan pic dia masa bulan 9 aritu..hehehe.. moh kite nengok!
(Sorry cu, linda hambik gambar cu.. don't worry, cu comel sangat..hehehe)
 
ni gambar maksu aku g langkawi aritu..
kalau tak silap aku bulan Dec 2012
 
 
 
Tadaaaa!!!
Selim melim dah Maksu i..heheh
Ni gambar bulan Sept 3013
Amacam?? Macam anak dara kan??
 
So, bagi kawan2 yang ada keinginan untuk berdiet dengan U-Trim, memang aku galakkan. Sebab produk ni memang bagus. Cuma jangan cepat putus asa dan mesti yakin dengan kemampuan diri. Yakin Boleh!! hehehe..
 
Hmm.. aku rasa aku pun nak start balik la ambil U-Trim ni.. Agak-agak sempat tak aku nak kurus bulan 12 nanti? hahaha.. Bulan 12 Nana nikah, bulan 1 pulak, abang jep kawen..hadoi.. macam takleh nak melaram jer..hehehehe..
 
Okay, bye.

Thanks for reading =) comment le weyh!