Tuesday 18 December 2012

Aku Masih Dalam Mood Boikot


Tadi lepas jumpe client, aku dan Safwa 'ke lain' ke Alamanda.
Nak makan le derrr.. Lunch hour meh..

Si Safwa nak makan McD.

"..................................."!!!

Dia ni tak tau ke aku tengah boikot McD???

Aku bagitau dia, kalau dia nak beli, tapau la. Pastu makan kat food court. Aku taknak masuk McD.

Gile kental semangat aku!!

Ye la.. Walaupun aku tak dapat ikut Afdlin Shauki pergi Palestin, ini je la cara yang aku ada untuk sokong Palestine.

Ramai kot bangsa Melayu dalam McD tu tadi. Orang gomen kot.. (marah orang gomen) hahahaha..
Nasib la...Siapa yang makan cili, dia la yang terasa pedasnye....lalalala...

Hmmm.. Apasal la boikot ni ada musim-musim dia????
Bila dah reda sikit isu, mula la pakat-pakat serbu balik McD!!
Takde sensitiviti langsung la!! Mati ke kalau tak makan burger McD tu??
Sebab tu la McD rileks je bila orang sibuk-sibuk nak boikot dia sebab dia dah tau, orang Malaysia ni hangat-hangat tahi ayam je boikot. Takde Maruah!!!

Disebabkan aku taknak makan McD tadi, si Safwah pun cancel la nak makan McD. Segan kot. Aku tak kesah. Cuma aku taknak duduk dalam McD tu je.. Dah dia takmau jugak, terus aku ajak makan kat food court. Kitorang makan Ayam Penyet Best tadi. Memang best la sampai sebotol air mineral aku telan. Pedas siottt!! Tapi sedap!! Hahahaha...

Tolong la rakyat Malaysia. Terutama sekali orang Melayu!! Aku malu!!
Korang yang duduk kedarah dalam McD tu, aku yang malu!! Pedehal????!!!

Ciss!!!


Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment