Monday, 24 December 2012

Mimpi ATEH

Malam semalam aku terjaga dari tidur sebab aku mimpi pasal Ateh. Mungkin aku terlalu rindu dekat dia kot. Hehehehe..

Dalam mimpi tu, aku beli seekor arnab baru. Baby lagi. Lepas tu aku bawak balik ke rumah Abang Jeffry dekat Ipoh. Lepas tu aku nampak Ateh lari-lari dalam rumah. Bila aku nak tangkap, aku kena cakar. Tapi aku berjaya jugak tangkap Ateh. Lepas tu aku dukung dia.

Tetiba dia hilang dari pelukan aku..

Terus aku terjaga...

Oh!! Apakah....???

Pagi ni aku sms Abang Jeffry tanya pasal Ateh tapi dia tak reply lagi..
Hmmmm....

Ni gambar Ateh masa kecik, lepas  dia mandi. 
Comey kan??

 Masa umur 3 bulan

Sekarang dah setahun 2 bulan =)

Rindunye kat dak Dontot ni...huhuhu...sob..sob!!

Thanks for reading =) comment le weyh!