Monday 8 April 2013

Chocolate Cream Puff Idamanku...

Setelah setahun aku mengidam nak makan menatang ni, akhirnya, Sabtu lepas, masa aku ke PKNS, aku dapat jugak merasai kenikmatan menatang ni. Kalau tak, sebelum ni, setiap kali aku datang jer, mesti dah habis. Masa dekat Ipoh dulu, punya la mengidam nak makan menatang ni tapi seluruh kedai kek dekat area rumah dan office aku cari tetap takde.Apekah menatang itu??? Macam mane rope die??? Moh tengok kat bawah ni..
menatang dalam bungkusan...
sebelum dikedarahkan oleh aku

 kat dalam menatang ni ada cream
 
bila gigit jer, cream kastard melimpah. tu yang best tu..
cukup la untuk menambah kolestrol di badan.. hehehe

Kalau ade sesape yang teringin, boleh pergi dapatkan di kedai kek dekat PKNS. Tak ingat nama kedai kek tu. Tapi kedai tu sederet KFC, sebelah kedai kasut BATA. Selamat kedarah.. =)

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment