Wednesday 17 April 2013

Sudah Dapat!!!!

Assalamualaikum...

Soh..! Sohh!! (*selsema tak hilang lagi).
Aku rasa aku dah kene 'Healing Crisis' laaa... Hehehhe

Hoyeahh!! Akhirnya barang yang ditunggu-tunggu dah tiba selepas melalui beberapa kesukaran.. Hehehhe..

Ni dia!!! Taaadaaaa!!! 


Beg yang bakal aku belasah sampat lunyai..

Masa hari Isnin haritu, officemate aku cakap, ada dispatch call sebab nak hantar barang kat aku. Dia nak hantar beg ni la sebenarnya, tapi dia kata tak jumpa alamat office. Lepas tu Ella (officemate aku) bagi la alamat dan direction sekali, tapi takde pulak dia hantar barang tu. Rupa-rupanya dia tak tau office aku kat mana sebab takde sign board. Ceh!! Kebetulan pulak hari Isnin lepas, aku EL, so, memang takde la kat office. 

Hari Selasa (semalam), aku dan Ella menggagau mencari nombor telefon Skynet selepas aku emelkan kat seller yang aku nak foolow up pasal barang yang aku order tu.. Si Seller tu la yang bagi details tracking number bagai siap dengan address dan phone number Skynet Worldwide lagi. Bila call Skynet bahagian logistic, diorang tak tau pasal barang aku lepas tu sambung pulak ke HQ dan diorang akan respond kendian. Petang semalam, lepas balik dari Putrajaya, takde jugak... 

So, pagi ni, aku plan, kalau dalam pukul 12 tengahari tak sampai jugak, aku plan nak call lagi Skynet tapi tengok-tengok dah sampaiiiii..hehehhe.. Motif nak excited!! Poyo je kan??? Ye la, dah seminggu kot aku tunggu beg ni..huhuhu..

Confident je aku bagitau kat Skynet yang sender ni dari Pulau Pinang padahal dari Guangzhou, China. Patut la dia kata international punye.. Sengal!! Huhuhuhu... K, next time, pakai Pos Laju jer.. Lagi Senang!! Jangan nak kede sangat!

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment