Wednesday 3 April 2013

Wajah Sebenar Barbie

Assalamualaikum w.b.t.

Tadi masa tengah godek-godek Yahoo, terjumpa satu article ni pasal wajah Barbie Doll tanpa make-up.
Nak tergelak pun ada tapi comel la..hahahaha

ni la wajah Barbie tanpa make-up

Yang kelakar tu bila aku baca satu ayat ni:

Surprisingly, the response to her natural look has been mostly negative. "Her hair needs some work," wrote one commenter. "A doll with an incredibly sick look? Like she's got an awful hangover or renal failure? Which child would want it?" wrote another. And: "It's the way her eyes are swollen, puffy--signs of a hangover or, in the extreme, kidney failure." 

Biasa la..lumrah manusia..asyik nak tengok yang cantik jer... Padahal tak sedar, yang cantik tu sebab dah ditepek make-up tebal 3 inci!!

Di sebalik gambar ni, ada maksud tersirat sebenarnya iaitu, walau secantik dan glamour mana pun manusia tu, pasti dia ada kekurangannya. Nobody is perfect! Tapi, jangan jadikan kekurangan tu sebagai alasan pulak untuk maju dalam hidup. Setiap masalah, ada solution nya kan?? Kalau tak solve jugak, biar masa yang tentukan. Dan jangan lupa berdoa pada tuhan agar kita diberikan kekuatan untuk menghadapi kelemahan kita tu.. (*apa yang aku merepek ni lipaaannnnnn???)

Okay la kan?? Comel je! Macam muka aku jer, cuma aku tak pakai braces. Heheheh (*ppangggg!!!)

Tapi kalau Barbie yang tak pakai make-up ni dijual di pasaran, tobat aku tak mau beli sebab macam horror je aku tengok. Kang tak pasal-pasal aku tak boleh tido malam kang. Huhuhuhuh.. Kalau jual pun mesti tak laku nih..Hahahaha...

*Tetiba teringat Rozita Cik Wan. Barbie Doll Malaysia.. huhuhuhu

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment