Thursday, 1 November 2012

Aku Selekeh


A'ah, memang aku jenis selekeh jer.. Tak kosser aku nak bergaya bagai macam mak datin nak pergi mengumpat kat rumah member. Lagipun aku ni technician je. Bukannya secretary Dato'. Aku lebih slesa begini. Jadi tolong jangan suruh aku jadi PA Dato' andai satu hari nanti 'ko' dah berhenti keje. Tak Mau okeyyyy..


pakaian yang aku pakai hari ni. T-shir & Jeans

(*mirror mirror hanging on the wall, could you please tell me who is the cutest girl in this world??
"Me??? i already knew it!!")

muntah...muntah...


wajah ku tanpa sebarang make-up! Bedak Miyami Cosway jer yang aku tepek!! hehehe
Abaikan hidung besar!


Thanks for reading =) comment le weyh!