Thursday 29 November 2012

Lagu Hari Ini..

Pernah tengok cerita Hum Saath Saath Hain tak..
Aku suka cerita ni walaupun agak 'crowded' sket sebab ramai betul yang berlakkon. Hehehe..

Hari ni aku macam down sket sebab tengah main game Pikachu tadi, aku tertanya pada diri aku sendiri. Sepanjang suku abad aku hidup ni, apa pencapaian yang paling membanggakan dalam hidup aku?? Nothing... Yes!! Nothing.. Takde apa pun yang membanggakan. Aku jadi malu. Kalau orang lain, umur setaun jagung pun dah ada macam-macam pencapaian.

Ahhh..malas nak ulas panjang-panjang..

Sambung main Pikachu balik..

Lagi sekali buang masa orang baca post ni..Hahaha..sorry.

Nah, hambik lagu aku untuk hari ini:-


ABCDEFGHI..JKLM..NOPQRSTUVWX..YZ.. I LOVE YOU..

^__^

Aku kena cari something that I missing tu..

Tungguuuu.....

Pikir jap sambil main Pikachu.
Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment