Thursday 29 November 2012

Merepek Meraban

Assalamualaikum..
Good Morning..
Hawaw yuuuuu??

Pagi ni aku takde keje. So, aku bebas untuk meneroka donia internet yang tanpa sempadan nih.. Tapi cam bese, mula-mula

bukak Kosmo... baca berita dulu... tak habis2 pasal PSY Gangnam Style. Dah takde idea ke hape Kosmo ni..

Malaysiakini..hmm..bese r, politik...

pastu check email kot-kot ada yang apply job (tak ramai pun..)

Twitter.. (lagi takde ape..aku pun tak tau apasal aku follow je retis2 kat Malaysia ni even aku tak minat pun)

FB (Hmmm..pasal bola.. Semua post pasal bola... Pasal Show free kat Pavi & Pasal orang nak potong ***...boring...)

Semua boring.....

Pastu aku amik scrudriver, bukak CPU, godek-godek sket,cari cable SATA, sambung ke hard disk yang aku kena back-up.. Sekali tak mau masuk window.. Kene masuk Bios.. Blurr...

Kat Bios pun tak detect H/d ni... Godek-godek lagi, hempuk-hempuk sikit dengan harapan boleh di detect, tetap tak boleh jugak.. Panggil Hazwan suruh tengok. Mamat ni pun tak tau jugak.. Dia bab-bab graphic tau la..huhuhu..

Give-up!

Disconnect h/d pasang balik CPU, campak balik SATA cable kat memane, pastu ON balik PC aku ni, sambung surf internet balik..

Nak dengar lagu, tapi tak leh pasang kuat-kuat walaupun aku dah beli speaker Hello Kitty yang cute miut. Jadi hiasan je!! Chet!!



Jadi, aku bukak laptop pulak pasang lagu Big Bang, guna earphone. Hangguk-hangguk kepala.

Safwah bawa berita gumbira. Next week, 3rd December, new IT Engineer akan join our team. Yahoo!!  Okay, secara automatik nya, aku serahkan tugas-tugas mem back-up data dari h/d ni kat beliau nanti..hahahaha..

Then, aku bukak blog, maka aku update kan dengan post yang tah hape-hape ni.. Sorry buang masa korang je baca kan?? hahahaha

Bye.
Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment