Thursday, 1 November 2012

Diet Ku - Days 14

Cewah!! Days 14 konon!!
Padahal raya haritu ko sumbat macam-macam dalam abdomen ko kan Linda..hahahah
Ngelat!!

Tapi pagi tadi timbang-timbang, dah jadi 66.9kg je.. Hehehehe..seronok sebab dah turun balik walaupun hari Isnin haritu aku bedal nasi dekat Mapley Seksyen 18. Tu pun aku makan sikit je. Hehehe..

So, sekarang, kena berusaha keras lagi untuk menurunkannya.. Hari ni dah Khamis ye?? Ya Allah, kejapnya dah Khamis.. Dah masuk bulan November pun!(Padahal aku rasa bulan 10 macam lama gila).
Target aku hujung tahun ni berat aku dalam 58.0 kg jer.. Cewahh!! Hujung tahun tu bunyi macam lambat lagi je ye padahal lagi 2 bulan je. Chaiyyok Linda!!! You can do it!!!

Wait and see. hehehehe =)

Bila aku nak start jogging ni?? Apa-apa hal, jom beli kasut dulu. Kasut sukan aku tertinggal dakat rumah Abang Jeff dekat Ipoh. Nampak sangat aku ni malas bersukan kan?? Pindah pun lupa bawak kasut sukan! Pernah 2 kali je kot aku pakai kasut sukan aku tu. Last Nana yang pakai. Tu pun sekali je sebab dah terdesak sangat. Ye la, saiz kaki tak sama ma... Kaki aku size kaki gajah!!

Hari ni sampai Ahad ni, Al-Ikhsan buat jualan sales sampai 70% dekat Stadium Shah Alam!! Jom Serbu!!!


yezaaaa... mentang-mentang gaji dah masuk!!! Haip!! Jimat-jimat sikit lindaaaaa....

Apasal masuk citer kasut pulak ni?? Ni pasal diet la...
Eh!! Betul laaa.. Aku nak kurus kan?? Kena jogging! Bila jogging kena pakai kasut!!
Betul laaa... Panggg kang!!
Thanks for reading =) comment le weyh!