Wednesday 21 November 2012

Effect Ubat Demam

2 hari lepas, aku demam tapi aku malas nak pegi klinik sebab tak teruk pun. Cuma aku rasa badan aku panas sikit je. Lepas minum air mineral sebotol, rasa okay sikit dah. Lepas tu Nana bagi aku makan ubat demam lebih dia hari tu, aku bedal je la sebab aku malas nak pergi klinik. Nana cakap ubat tu memang berkesan tapi sangat mengantuk kalau dah makan.

Dan effect nya memang sangat luar biasa. Sampai hari ni aku masih mengantuk..Mukekekeke...
Mungkin ubat demam ni untuk selsema sekali kot..Ah, lantak la..malas nak fikir. Kalau demam lagi tak best.. Setakat mengantuk ni, apa la sangat kan.. Kalau ngantuk, tido je la.. Bukan aku ada keje pun.
CPU Safwa pun aku dah siap format dah..

Layan movie lagi best.

jeles tak?? hehehe
Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment