Thursday 8 November 2012

Mak aku officially pindah rumah dah...

Last week Mak Pak aku pindah masuk berek polis balik. So,sesapa yang nak datang raya rumah aku nanti cari je berek polis balik.

Setiap kali mak aku nak pindah, aku tak pernah miss!
So, kali ni pun aku balik jugak walaupun kena apply cuti. Heheheh

Disebabkan kereta aku rosak, maka aku sampai lambat dekat Gerik. Tapi setel jugak la kerja-kerja pindah ni. Barang-barang kitorang banyak yang dah takde. Dulu-dulu masa sekolah, kotak untuk letak buku-buku jer dah berpuluh bijik.

Biar gambar berbicara..Aku tak larat nak menaip dah..

Ni rumah lama. Dekat Kuarters JKR.Selamat tinggal rumah comel ='(








Jenguk rumah baru jap. (Malam sebelum pindah)














Hari Berpindah (Ahad 04/11/2012)





























Penat wooo.. Ni pun tak habis lagi angkut barang-barang. Aku tak dapat cuti panjang. Kalau tak boleh tolong mak aku. Tinggal pinggan mangkuk dan sedikit buku-buku aku lagi tak bawak lagi. Tapi mak aku kata takpe, dia angkut sikit-sikit. Perabot-perabot besar, anak-anak buah Abah aku dah angkat dah.

Bilik aku kosong sangat aku rase..mula la timbul pelbagai idea..muehehehehe...

Disebabkan semua dah penat, jadi malam tu kami makan kat luar. Makan dekat gerai depan Terminal Bus Gerik. Open air gitu.. Sedap gile bihun sup dia wa cakap lu... Sesape yang nak diet, sesuai makan kat sini. hehehe..


Minah ni tak abis-abis makan kueytiaw.. kang lembik macam kueytiaw kang baru padan muka!! hahahahaha... 


Nanti aku nak ajak member2 aku lepak sini la.. Feeling-feeling macam dekat Dataran ipoh pulak..

K, aku penat ni..bye.

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment