Tuesday 27 November 2012

Kegilaan Kepada Park Yuchun

Aku memang dah lama gile minat Yuchun ni sejak dari dia dalam band DBSK lagi. Aku biasa panggil dia Mickey je. Heheh.. Baru-baru ni aku layan 3 movie dia serentak. Lagi gila la aku dibuatnya. Makan tak kenyang, tidur tak lena, asyik teringat dia je.. (*tipu).

1) Rooftop Prince



Arrghhhh...cutenye dieee.... sawan!!

 2) Sunkyunkwan Scandal


 Sawan berganda-ganda


3) I miss You (Bo gu ship ta)



okeh..malas nak cakap panjang2 dah. Aku dah kene masuk ICU ni..hehehe

Cayang Mickey Yuchun forever!! hehehehe Pang!!!

Hope one day i found someone like you..wakakakaka..verangan... sebab tu sampai sekarang takde pakwe! kalau nak cari yang macam Mickey ni, alamatnya jadi Andartu la aku..heheheheeh...


nanges!!!

skarang ni aku tengah sawan dengar lagu JYJ "I Found You", OST drama Sunkyunkwan Scandal. Of course la Mickey yang nyanyi + Jaejong + Junsu.

NI persembahan life diorang yang membuatkan aku sawan berganda-ganda..


Thank to background dancers yang membuatkan aku lebih feeling tengok VC ni..huhuhuhu..

Hope you'll success in whatever you do, Mickey.
From your crazy mazy fan. <3

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment