Wednesday, 7 November 2012

Mengantuk & Lapar

Aku baru balik dari pejabat Imigresen Putrajaya.
Tak tau kenapa, rasa mengantuk gile hari ni.
Dalam kereta pun aku tak banyak bercakap. Siyes mengantuk.
Lapar pun ye jugak.. Tadi dah tapau nasi ayam dekat Putrajaya.
Tapi sekarang belum lunch hour lagi, so, jeling-jeling je dulu nasi ayam ni.
Tadi beli payung dekat Taman Pertanian. Cantik! Nanti aku ambil gambar.
Satu RM 15, aku beli 2.

*kalau tengok dari cara penyampaian ayat-ayat cinta aku kat atas ni, korang boleh bayangkan betapa mengantuknya aku tak?? Siyes aku mengantuk wehhh.. Nak landing jap!!
Thanks for reading =) comment le weyh!