Thursday 18 October 2012

Aku Sakit Ke???

Morning.. ^_^

Pagi ni aku rasa macam tak sedap badan.
Isi perut aku ni rasa macam dicucuk-cucuk oleh sesuatu tapi tak pasti.
Kalau tanya Mak aku, mesti dia cakap 'angin' sebab aku ni ada gastrik.
Tapi masalahnya sekarang aku tak rasa gastrik pun sebab tiap-tiap pagi aku akan breakfast. So, takde can la perut aku ni nak masuk angin.

Ade penyakit lain je weh??? Jeng..jeng..jeng...

Risau ni!! Kalau ikutkan sekarang jugak aku nak pegi buat medical checkup. Tapi memandangkan kadar glucose aku yang tinggi aritu, aku tak nak check dulu. Biar dah normal balik, baru pergi check. So, sekarang aku sedang berusaha untuk menurunkan berat badan dan mengawal pemakanan aku.

Aku berdoa pada Tuhan, agar diberikan kesihatan yang baik dan dipanjangkan umur. Aku masih belum cukup membantu Ibu Bapa aku lagi. Banyak jasa-jasa mereka yang tak mungkin dapat ku balas. Aku hanya berusaha menjadi seorang anak yang baik dan dapat mendoakan kesejahteraan mereka setiap hari.

Saya sayang Mak dan Abah!!!
Terima Kasih atas segala-galanya. =)
Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment