Monday, 29 October 2012

Diet & Raya

Sejak hari Jumaat tu (Raya Haji), asyik mengkedarah je keje aku.. Kejadahnye aku nak diet di hari raya ni?? Dari sebelum raya lagi aku dah mengidam nak makan sup tulang cicah sambal kicap. Bukan main lagi ye.. Tapi haraammm.. Sampai hari ni aku tak dapat makan pun. Hehehehe.. Okay takpe. Nanti aku beli ayam, aku buat sup, cicah sambal kicap. Abes cerita. Huhuhuhu..

Hari Ahad lepas, beraya lagi di rumah Mak Lang. Mak Lang buat open house. Tapi aku makan laksa dengan kek je. Tu pun sebab aku dah kenyang melantak 3 ketul ayam KFC dan cheesy Wedges. perghhh..memang tak hengat donia masa makan tu.. Gigih...

Disebabkan Ayah Itam suruh aku pergi rumah Mak Lang dengan anak-anak dia, maka aku setuju jugak la nak pergi. Best jugak. Daripada tak buat apa-apa kat rumah tu kannnn...


Ni la cousins aku yang hegeh... hahaha

Ada ramai lagi tapi malu nak ambik gambar. Aku pun tak paham apa la yang diorang malu sangat dengan aku ntah..Aku ni artist biasa je, bukan diva pun..wakakaka..
*Kompom kene bambu kalau diorang tau aku cakap cenggini nih. Heheheh


 Masa kecik, kene sekeh-sekeh je Dik Yan ni..skang aku nak sekeh pun dah tak sampai.. huh!!

Yang kiri tu Ameer... Dia memang cenggitu kalau ambil gambar. Spoiler!

Ni je gambar yang sempat aku suruh adik sepupu aku ambil. Pakai camera enset aku yang murah tu.. Memang macam ni la gambarnya. Yang lain-lain tu pakai handset canggih-canggih tapi tak nak keluarkan! Puuiihhh!!! ahahahaha...

Bila aku nak pakai handset canggih??? Keinginan tu ada tapi bukan priority. Handset yang ni pun aku tak pakai.Balik-balik Nokia baling anjing jugak yang aku pakai. Senang. Sambil pejam mata pun boleh taip sms. Hahahaha...

Kalau gaji banyak takpe la nak pakai handset mahal-mahal ni. Ni, gaji pun stakat "I will survive" jer, malas nak berangan. Kereta aku tu tunggu masa je tu.. Balik-balik problem dengan gear box. Haizz.. Pening..pening... Nak tukar baru, rasa macam tak mampu lagi jer..hmmmm... Pakai je la selagi boleh.. Kang kalau dah start berhutang, jangan harap la ko nak berjimba-jimba lagi dah. Makan maggie je la.. Tak pun makan penyepak! hahahaa...

Thanks for reading =) comment le weyh!