Monday, 22 October 2012

Time Slip Dr Jin

kegilaan Kepada Drama Korea Kembali!!!
Huahahahahah(gelak jahat)

Anyong !! ^_^

Semalam aku dah habis tengok drama Korea Arang And The Magistrate.
Lepas tu aku dah gila bayang dengan ex-pakwe aku tu, Lee Jun Ki.. hehehehe

Dekat maaduu.com tu ada banyak drama baru tapi aku ni suka cerita-cerita yang berbentuk historical.. Suka sangat! Cerita zaman moden ni tak minat sangat!!

Tetiba aku tertengok trailer cerita satu ni. Tajuk dia Time Slip Dr Jin.

Cerita ni pasal seorang doktor pada zaman sekarang ni yang dah 'tercampak' ke Jaeson era iaitu zaman dolu-dolu selepas dia terjatuh dari bumbung bangunan hospital.. Dia terpaksa rawat orang dalam keadaan yang serba kekurangan pada zaman itu. Aku baru tengok sampai episod 2. So, tak leh nak cerita lebih.

Cerita ni macam tak logik kan?? Tapi cerita yang tak logik ni la yang aku suka. Cerita yang logik ni bosan dowh. Balik-balik benda yang sama. Baik aku je yang berlakon.Ehh?? Panggg!!

Kenal tak sape yang kanan sekali tu??hehehehe

Hero citer ni ialah hero drama Autumn in My Heart. Nama dia ape ntah aku tak tau. Tapi heroin dia aku tak minat. hehehehe.. So, nama heroin dia pun aku tak tau!

Yang aku tau ialah 2nd hero iaitu Jaejong (JYJ) @ ex-DBSK (Hero). ngehngehngeh..
Ni yang aku lagi semangat nak tengok cerita ni..huhuhu...

Tapi watak jaejong ni jahat la pulak... hmm mintak-mintak dia jadi baik nanti..hahahahaha..

Ni synopsis dia:

Jin-Hyuk (Song Seung-Heon) is a gifted doctor who was born in a family of doctors. Jin-Hyuk is also confident, knowing that he is the best neurosurgeon with ability to quickly analyse any situation and also having extremely steady hands. His success rate hovers at 100%. Because of this, Jin-Hyuk is unable to understand failures by others. Jin-Hyuk is hurt by a woman who he loves.
One day, Jin-Hyuk travels back in time to the Joseon Dynasty Period. Having travelled 150 years in time, Jin-Hyuk sees first hand how medical technology is in its infant stages. To save lives, Jin-Hyuk develops medical devices and medicine by himself. Jin-Hyuk starts to become a true doctor from this experience.

okay nak keje.
aku kene telefon imigresen pulak..
motif???
ni bukan kerja aku!!!!
hampeh!!!


Thanks for reading =) comment le weyh!