Thursday, 18 October 2012

Diet Oh Diet...

Tadi aku ada terbaca pasal Diet Dr.Atkins dari satu blog ni. Ni la blog yang Kak Amy pernah cerita dengan aku. Memang dia semangat sungguh cerita kat aku masa kenduri kahwin Shima haritu. Aku terkejut tengok dia kurus gile. Seruis cute gile~!! Tu yang aku tanya tu...

Kalau korang nak tau, boleh baca disini.

So, mulai hari ni, aku berazam nak follow diet ni.
Doakan aku berjaya menurunkan berat badan ye kawan-kawan.

Aku target hujung bulan ni aku turun 5 kilo. Ngehngehngeh..tak agak-agak...
Haip!!!

Chaiyyok!!
Malaysia Boleh!!
Gambatte!!

Berat aku sekarang 68kg..
So, at the end of this month kene turun jadi 63kg.
Hahahahahaha!!!
Panggggg!!!
Thanks for reading =) comment le weyh!