Wednesday 31 October 2012

Sakit Tengkuk

Assalamualaikum.
Selamat Pagiiii...

Pagi ini saya ke tempat kerja dengan perasaan yang sangat malas sebab tengkuk saya sakit. Mungkin sebab salah tidur semalam. (Ceh!! Ayat karangan sangat!!)

Semalam aku tidur awal dalam pukul 9.00pm gitu sebab taknak mengantuk nak pergi kerja konon!
Tengah sedap-sedap tidur, air air cond atas kepala aku menitik macam air hujan lagaknya. Walaupun tak kena direct dekat muka aku, tapi aku boleh rasa tempiasnya bila air tu menitik dekat bucu kepala katil aku... Cenggituuu...

Sebenarnya, aku ni cukup pantang kalau terkena tempias-tempias air ni. Kalau aku tengah duduk-duduk, tetiba adik aku kibas-kibas rambut dia lepas mandi, confirm kena sound dengan aku. Aku tak suka. Rasa macam geli dan meremang bulu roma. Sawan ape ntah!! Sebab tu dulu-dulu kalau mak aku kejut aku pergi sekolah, aku liat nak bangun, dia simbah air je kat muka aku. Automatik berdesup aku pergi mandi terus! Ah.sudahhh..bocor rahsia...

Jadi, malam tadi, aku tukar posisi tidur. Kepala aku dekat hujung katil.Tapi mungkin sebab aku tak biasa, bantal aku jadi senget, dan akibatnya, tengkuk aku pun sakit la bangun pagi tadi. Nyampah betul. Haihhh!!! Dah la tak cukup tidur pulak tu sebab terkejut dalam pukul 11.30 malam tadi. Aku ni kalau dah terjaga dari tidur, memang payah dah nak tidur balik. Kesimpulannya, sia-sia je usaha aku tidur awal semalam!!

Cettt!!
Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment