Tuesday 30 October 2012

Tak Jumpa Penimbang

Masuk pagi tadi, dah 2 hari aku tak timbang berat badan aku. Selalunya, tiap-tiap pagi selepas mandi, aku akan timbang berat aku dulu. Lepas tu aku akan catat. Tapi tadi tak jumpa scale penimbang tu.Kat mana Paksu aku simpan ntah!

Sabtu lepas, Paksu aku renovate hall tingkat atas rumah dia. So, mungkin dia ada simpan mana-mana scale tu sebab sebelum tu, scale tu ada dekat hall tu je, bawah rak buku. Takpe la, nanti aku tanya la Maksu kat mana scale tu.

Semalam lepas balik kerja, aku pergi bantai makan nasi dekat Mapley Seksyen 18. Muahahahaha... Gile lapo semalam sebab lunch aku just makan biskut je. Nana pun sama kebuluran. Dia pun tak lunch semalam. Lepas tu, disebabkan dia terlalu gelojoh nampak nasi semalam, dia sakit perut. Aku rasa perut dia dah masuk angin, so, bila dia makan dengan golojoh, (ntah-ntah tak baca bismillah pun), angin tu macam tendang balik la makanan tu.. Ye ye ooo je teori aku ni. Hahahahahaha.. Sian Nana.

Aku makan slow-slow sebab aku pakai sudu dan garfu. Motiiiipppp???? Makan Ayam goreng part drum stick pakai sudu??? Ahh lantak la. Malas nak baasuh tangan. Disebabkan aku makan pakai sudu & garfu la maka aku tak sakit perut sebab aku tak gelojoh. Muahahaha.. Kalau pakai tangan, confirm aku pun 2x5 sama dengan Nana!!
Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment