Tuesday, 23 October 2012

Mampukah Aku???

Good Morning alls...
Pagi ni aku timbang berat aku.
Agak terkezut gak la.. 67.8 kg!!
Hambek ko!!!

Ni gara-gara makan nasi masa lunch semalam la ni...huhuhu
Semalam Safwa ajak aku makan nasi dekat restoran depan opis aku ni.
Aku amik la nasi sikit. Sikit je!! tak banyak pun. Maka, inilah akibatnya...muahahaha...
Kan dah tak cantik graf diet aku!!

Semalam masa nak tidur pun, Maksu pelawa aku makan Popia 'Best'. Besar siot popia dia. Aku makan sebijik terus senak perut aku. Rasa dia boleh la... Inti dia ada sayur sikit, dan yang banyaknya macam kerisik udang kering. Aku lagi suka kalau popia tu penuh dengan sayur je. Sebab aku kan suka makan sayur..

Acaner??? Caner nak kurus??? haizzz...

Mampukah aku mencapai sasaran berat yang aku target sampai hujunng tahun ni??
Hmmm... Kita sama-sama saksikan!
Thanks for reading =) comment le weyh!