Monday, 22 October 2012

Here Comes Monday ^_^

Morning!!
Ada sesiapa yang mood 'Monday Blues' pagi ni??
Sudah-sudah la tu wei... Cari rexeki pun nak jiwang! hehehe
Tengok Macam aku ni.
Tiap-taip hari semangat pergi kerja walaupun tade kerja. Hahaha

siapa penah jadi macam ni?? baik ngaku cepat!

Pagi ni aku terlewat 10 minit gara-gara jam yang menggila tadi!!
Selalunya pagi Isnin, jalan ke tempat kerja aku memang lancar gila.
Tiap-tiap pagi Isnin je, aku dan Nana mula la buat kesimpulan:
"Oh...jalan tak jam hari ni..sebab hari Isnin. Ramai yang malas pergi kerja rupanya...".

Hahahaha..hambek!! kena label MALAS dengan kitorang!!

Tapi tadiiii........"Apasal semua rajin pergi kerja hari ni??"
Tengg!! Timbul persoalan demikian di benak fikiran.

Maka, kesimpulan ini pula terjadi:
"Ohhh... hari ni jam sebab orang nak apply cuti untuk Raya Haji ni... Ni mesti nak setelkan kerja-kerja tertangguh sebelum balik raya ni..musti!!".

hahahaha... pandai tak kitorang??

So, sesiapa yang tak pernah pergi kerja pada hari Isnin ataupun yang suka masuk lewat pada hari Isnin, sila tanya pada diri masing-masingl;
"Kenapa aku masuk opis awal pagi ni??"

Orang masuk lambat ke kitorang yang masuk lambat??? hehehehehe....
Mentang-mentang opis dekat gila dengan rumah. weekkkk!!! =p
Thanks for reading =) comment le weyh!