Wednesday 24 October 2012

Busy ke Malas??

Hye..

Hari ni aku ke Putrajaya lagi. Temankan si Safwa pergi Pejabat Imigresen dan Pejabat Kastam.
Lepas tu aku makan dekat Persint 9.

Pagi tadi aku makan nasi lemak!!
Punah diet! blah laaa!!

So, tengahari aku makan bihun dawai je. Taknak makan nasi la konon.

Ni pun dah mengantuk tahap cipan dah ni. Nasi lemak punya penangan.

So, hari ni aku takde apa-apa yang dirasakan menarik untuk aku update di blog..
Cuma ada beberapa perkara je yang aku nak list kat sini.
Baca betul-betul dan fahamkan.
*Wahh..dah macam arahan soalan PMR je...

Pertama,
pagi tadi aku timbang berat aku 67.7kg! Semalam aku makan nasi sikit je. Sebab aku tak tahan tengok kuah asam pedas yang bibik masak. Nak hirup kuah je aku takut tersedak pulak. Maka.. aku amik nasi sikit untuk menikmati kelazatan nya... Dan kini.. aku pasrah!! hahaha..pangg!!!

Second,
Ada orang nak ajak aku keluar dating. Nak pergi ke tak nak? pergi ke tak nak?? Hmmm...
Hati aku berat mengatakan aku tak nak pergi. Tapi sampai bila?? Asyik nak mengelak je. Hati ini masih ada 'dia'.. hmmmm... susahnye jadi orang yang setia ni. Akhirnya aku yang merana...

Third,
Sabun susu beras aku dah habis. Aku beli lagi 3 kotak dari Ella. Dia bagi promotion sekotak 3 hengget je. So, aku beli 3 kotak = RM9 je. Hoyeay... Lagi RM1 bleh beli cekelat.

Ompek,
Aku nak beli raket badminton. Nak start main badminton balik. Cepat sikit turun berat aku. Nak harap diet je tanpa senaman pun tak guna jugak kan? Si Safwa pun ada ajak aku jogging dekat Bukit Cerakah nanti. Insya Allah. Yang penting, kene beli kasut sukan dulu.

Fifth,
Malam ni aku nak hantar baju-baju kat dobi. Dah seminggu peram. Sepender pun dah takde nak pakai dah..

Sixth,
Aku tak jadi balik kampung raya haji ni. Parent aku tak kasi balik dengan alasan mereka busy. Motiffff.... Ko ade???
So, aku terpaksa beraya di sini macam tahun-tahun lepas jugak. Cadangnya nak ke Putrajaya, rumah Ayah Alang. Boleh lepak-lepak dengan Ija. Nak cari Burger Bakar. Ingat! Makan daging je! Roti tamo!

7,
Aku dah tengok episod akhir drama Time Slip Dr.Jin. Episod 4-24 aku tak tengok sebab macam boring je...
(Eh, ye ke sampai episod 24?? ntah la.. yang penting, aku dah tengok episod akhir sebab nak taw ending dia je)

Dah..tu je... Yes, memang aku malas skang ni. Takde mood.Kepala pening sebab ngantuk!
Lambatnya nak balik.
Sekarang baru pukul 5.08pm!
Aku balik pukul 6.30!!!!!!!
Arggghhh....
zzZZZzzzZZ...
Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment